Algemene informatie

Het Bootcongres van de NTV vindt plaats op woensdag 12 en donderdag 13 maart 2025 in het International Congres Center De Doelen in Rotterdam. Het congres wordt dit jaar georganiseerd door het Lokaal Organisatie Comité (LOC) van het Erasmus MC Transplantatie Instituut.

De voorinschrijving voor het Bootcongres is geopend!
Leden van de NTV hebben op 8 oktober per e-mail een persoonlijke link ontvangen, waarmee zij zich voor het Bootcongres kunnen registreren.
Ook niet leden zijn van harte welkom, zij kunnen zich inschrijven via deze link INSCHRIJVEN NIET LEDEN

Aanvullende informatie
De inschrijftarieven voor het Bootcongres checkt u hier INSCHRIJFTARIEVEN

Informatie over bereikbaarheid en parkeren vindt u hier BEREIKBAARHEID

Alle verdere ontwikkelingen met betrekking tot programma etc. worden te zijner tijd hier op de website geplaatst.

Planning:

18 september 2024Abstractmodule actief. Dien hier uw abstract in!
18 november 2024Abstractmodule gesloten.
Half december 2024Berichtgeving acceptatie en toewijzing  abstracts.
Half januari 2025Programma Bootcongres gereed
 21 januari 2025Einde voorinschrijving en start reguliere inschrijving.

Het Bootcongres 2024 van de NTV heeft plaatsgevonden op 6 en 7 maart 2024 in Utrecht, in samenwerking met het UMC Utrecht.

Programma Bootcongres 2024
Het Lokaal Organiserend Comité had voor deze editie gekozen voor het thema Goud!
Hierbij staat Goud! voor de gouden prestatie en de gouden samenwerking die elke orgaantransplantatie nodig heeft om tot de beste uitkomst te komen.
Voor dit Bootcongres was een divers programma ontwikkeld. Het volledige programma is nog te bekijken via deze link.

Programma- en abstractboekjes

Voor de programma- en abstractboekjes van voorgaande Bootcongressen klik hier!